.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΑΛΑΚΡΟΥ ΔΡΑΜΑΣ 2 ΙΑΝ 2012

Η ιδέα ήταν της καλής μου φίλης Χριστίνας. Βόλτα στο Φαλακρό! Το είχαμε πει πολλές φορές στο παρελθόν, κυρίως εγώ παραπονιόμουν (ως γνωστός γκρινιάρης που είμαι..) ότι δεν είχα πάει ποτέ στο περίφημο Χιονοδρομικό του νομού μας..



Ο καιρός ήταν θαυμάσιος χθες το πρωί, η διαδρομή (περίπου 1 ώρα από τη Δράμα) φανταστική, ο δρόμος πολύ καλός (αν και στενός αρκετά..).

Παρκάραμε αρκετά μακριά από τον κεντρικό χώρο του Κέντρου, αφού υπήρχε πολύς κόσμος..

Όσο πλησιάζαμε και έβλεπα όλο το τοπίο, το μόνο που σκεφτόμουν πλέον ήταν πως έχασα τόσα χρόνια αυτή την ομορφιά, και μάλιστα τόσο κοντά από το σπίτι μου..

 Και όσο περνούσε η ώρα και το μάτι αχόρταγο να απολαμβάνει ασταμάτητα το λευκό του χιονιού, τα πολύχρωμα ρούχα των επισκεπτών, τους επιδέξιους σκιέρ, τα πιτσιρίκια που βρισκόταν σε έκσταση γλυστρώντας με τα έλκηθρα ή και με τα σκι τα λίγο μεγαλύτερα, τόσο περισσότερο στεναχωριούμουν που έπρεπε να φτάσω 44 χρονών για να έρθω εδώ..

Και φυσικά, το γεγονός πως έστω και τόσο αργά επισκέφθηκα το Χ.Κ., το οφείλω αποκλειστικά στην επιμονή της καλής μου φίλης.. Γιατί, σε άλλη μια απόδειξη της διαχρονικής αναβλητικότητας που με διακρίνει, έφερνα αντιρρήσεις στην αρχή για αυτή τη βόλτα..

Και κάποια στιγμή, ξεπερνώντας τους φόβους μου, ανεβήκαμε με το λιφτ ψηλά, σε μια από τις κορυφές όπου λειτουργεί η καφετέρια. Δεν περιγράφω τίποτε, πιστεύω πως τα βιντεάκια, αν και δεν μπορούν να αποδώσουν όλο το μεγαλείο της Φύσης, θα τα καταφέρουν πολύ καλύτερα από μένα..

Δεν θα αναφερθώ στο τι μου άρεσε και τι όχι σχετικά με τις υποδομές του Χιονοδρομικού..

Εξάλλου, δεν έχω μέτρο σύγκρισης αφού δεν έχω επισκεφθεί κανένα άλλο..

 Πάντως, για όσους τυχόν δεν το έχουν επισκεφθεί ακόμη θα αναφέρω ενημερωτικά πως μπορεί να βρει κανείς, προφανώς,  τα πάντα για να κάνει χειμερινά σπορ, υπάρχουν καφετέριες, ταβέρνες, ιατείο, μέχρι και ασθενοφόρο υπήρχε και γενικά οι εργαζόμενοι ήταν πολύ εξυπηρετικοί και ευγενικοί.. Αυτό που πάντως λείπει είναι ένας μεγάλος, άνετος, χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων..

 Όσο για τις τιμές, θεωρώ πως ήταν λογικές, ούτε πολύ αυξημένες, αλλά ούτε και φτηνές.. Φυσικά μιλάω για καφέ, ποτά και φαγητό, αφού για τις άλλες παροχές(έλκυθρα, σκι, τζετ σκι, στολές, εισιτήριο για το λιφτ κ.λ.π.) δεν έχω μέτρο σύγκρισης..

Κλείνοντας αυτό το σημείωμα, να ευχηθώ κι εγώ, όπως άκουγα συνεχώς από πολλούς επισκέπτες του Χιονοδρομικού, να υπάρξει ένα ή και περισσότερα ξενοδοχεία..



Δεν υπάρχουν σχόλια: