.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Αυτή είναι η προταση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για την Συντήρηση κήπων πάρκων και χώρων πρασίνου Δήμου Δοξάτου προς το Δ.Σ. της 31ης Μαΐου 2017 (13ο Θέμα), που σύμφωνα με τον Δήμαρχο, δεν ψήφισε η "Ηνωμένη Αντιπολίτευση".



 Σημ. "Δοξατινών Νέων": Τα " Δ.Ν. " θα αναρτήσουν τις απόψεις όποιων Δημοτικών Συμβούλων θελήσουν να εξηγήσουν τον λόγο ή τους λόγους που καταψήφισαν την συγκεκριμένη πρόταση.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Καλαμπάκι
23-5-2017
ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ



Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Αρ. πρωτ:
6152
Κανάρη και Νεροφράκτη γωνία



66031 Καλαμπάκι



Πληρ. : Α. Λατσίνογλου



Τηλ. 25210 52437













ΠΡΟΣ :
Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
κ. Ζουμπούλογλου Α.

ΚΟΙΝ :
Δήμαρχο Δοξάτου
κ. Δαλακάκη Δ.



ΘΕΜΑ:
Έγκριση διενέργειας διαγωνισμού παροχής υπηρεσιών για την: «Συντήρηση κήπων πάρκων και χώρων πρασίνου Δήμου Δοξάτου» έτους 2017
ΣΧΕΤΙΚΑ:



κ. Πρόεδρε
Σας παρακαλώ όπως συμπεριλάβετε στα θέματα της ημερήσιας διάταξης του Δημοτικού Συμβουλίου το θέμα: «Έγκριση διενέργειας ανοιχτού διαγωνισμού παροχής υπηρεσιών για την: «Συντήρηση κήπων πάρκων και χώρων πρασίνου Δήμου Δοξάτου»

Σύμφωνα με το άρθρο 65 παρ.1 του Ν. 3852/2010: «Το δημοτικό συμβούλιο αποφασίζει για όλα τα θέματα που αφορούν το δήμο, εκτός από εκείνα που ανήκουν εκ του νόμου στην αρμοδιότητα του δημάρχου ή άλλου οργάνου του δήμου ή το ίδιο το δημοτικό συμβούλιο μεταβίβασε σε επιτροπή του» και σύμφωνα με το άρθρο 72: «1. Η Οικονομική Επιτροπή είναι όργανο παρακολούθησης και ελέγχου της οικονομικής λειτουργίας του δήμου. Ειδικότερα έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες: α) (…), δ) αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση των πιστώσεων του προϋπολογισμού, εκτός από εκείνες που σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις αποφασίζει το δημοτικό συμβούλιο, καθώς επίσης αποφασίζει αιτιολογημένα και για τις περιπτώσεις απευθείας ανάθεσης προμηθειών (…) σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, (…)».
Το Δημοτικό Συμβούλιο είναι αρμόδιο για τη λήψη απόφασης σχετικά με την ανάθεση υπηρεσίας σε τρίτο και τη διενέργεια διαγωνισμού, ενώ η Οικονομική Επιτροπή είναι το αρμόδιο όργανο για την υλοποίηση της πιο πάνω απόφασης με την εκτέλεση όλων των πράξεων του διαγωνισμού από την πρώτη, που είναι η σύνταξη των όρων της διακήρυξης, μέχρι την τελευταία (κατακύρωση του αποτελέσματος). Συνεπώς δεν είναι δυνατή η εκκίνηση της διαδικασίας του διαγωνισμού, με σύνταξη των όρων της διακήρυξης από την Οικονομική Επιτροπή, πριν από τη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (Ελ.Συν. Κλιμ.Ζ Πράξεις 85, 110, 111/2012 κ.α.)





Σύμφωνα με την αρχή της οικονομικότητας, εργασίες που εμπίπτουν στα συνήθη καθήκοντα των υπαλλήλων τους, όπως αυτά περιγράφονται στις οικείες οργανικές διατάξεις, δεν επιτρέπεται να ανατίθενται σε τρίτους, με αποτέλεσμα την αδικαιολόγητη οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού τους. Είναι δε κατ’ εξαίρεση δυνατή, στο βαθμό που αυτό επιβάλλεται από τις αρχές της αναγκαιότητας και της αποδοτικότητας, η ανάθεση σε τρίτους ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπά, είτε εργασιών, ειδικής φύσης, για την εκτέλεση των οποίων απαιτείται προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, που δεν διαθέτει, σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση, το ήδη υπηρετούν προσωπικό, είτε εργασιών, που εμπίπτουν μεν στα καθήκοντα του υπηρετούντος προσωπικού, το οποίο όμως, εν όψει των εκάστοτε συγκεκριμένων πραγματικών συνθηκών, δεν επαρκεί ή αδυνατεί να εκτελέσει, είτε, τέλος, εργασιών που απαιτούν τη χρήση τεχνικών μέσων που δεν διαθέτει η αρμόδια υπηρεσία (Ελ.Συν.Κλιμ.Τμ.7 Πράξη 89/2016 κ.α.).
Για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου είναι αναγκαίο ο δήμος δοξάτου να προβεί σε τακτική κοπή των χόρτων και στην ανανέωση της κόμης των δένδρων στα πάρκα, στους κοινόχρηστους χώρους και στα ερείσματα των οδών.
Στο Δήμο Δοξάτου, το προσωπικό με ειδικότητες που θα μπορούσαν να απασχοληθούν στην κοπή των χόρτων είναι 13 άτομα. Από αυτά, 6 άτομα απασχολούνται στην αποκομιδή των απορριμμάτων, 1 άτομο στην καθαριότητα κτιρίων, 1 άτομο στην καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και 2 άτομα στις επισκευές των υποδομών του δήμου (ύδρευση, άρδευσης, αποχέτευσης, συντήρηση κτιρίων κλπ) και σε άλλες γενικές εργασίες και 3 άτομα στην παρακολούθηση του χώρου του αντλιοστασίου ύδρευσης. Συνεπώς, η εκτέλεση αυτής της εργασίας δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου λόγω έλλειψης προσωπικού. Για το λόγο αυτό πρέπει να ανατεθούν σε τρίτο μέσω σύμβασης υπηρεσιών του Ν.4412/2016.

Σύμφωνα με την 14/2017 μελέτης, η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 122.399,22 ευρώ και συνεπώς θα πρέπει να διενεργηθεί ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός για την ανάθεσή της.

Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω υπηρεσίας υπάρχουν διαθέσιμες πιστώσεις ποσού 122.399,22 ευρώ στον ΚΑ 35/7332.15 του προϋπολογισμού του Δήμου.


Καλείται το Δημοτικό Συμβούλιο να εγκρίνει την ανάθεση της εν λόγω υπηρεσίας σε τρίτο και τη διενέργεια διαγωνισμού, βάσει των διατάξεων του Ν.4412/2016. Η διάθεση της ανωτέρω πίστωσης και οι όροι του διαγωνισμού θα καθοριστούν με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, σύμφωνα με το άρθρο 72 του Ν.3852/2010.


Ο Προϊστάμενος
Δ/νσης Περιβάλλοντος



Αθανάσιος Λατσίνογλου
Πολιτικός Μηχανικός

***********************************************************************************************************************************

Η Ηνωμένη Αντιπολίτευση δεν ψήφισε το χθεσινό θέμα για την κοπή χόρτων και δέντρων... Ε και ; Live τώρα μαζί με την στήριξη της ΠΡΟΤΕΚΤΑ, του δικτύου εθελοντών του Δήμου καθαρίζουμε όλο τον δρόμο Δοξάτου Αγιου Κεφαλαρίου. Εμπρός με αυτούς που αγαπούν το τόπο μας !


Δεν υπάρχουν σχόλια: