.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ ΔΟΞΑΤΟΥ -ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΡΑΤΖΑΣ - ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" ΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΩΝ.






Σήμερα το μεσημέρι δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από έναν ευγενέστατο κύριο, με τον οποίο μιλούσαμε για πρώτη φορά.

 Μου συστήθηκε ως ο πατέρας του νεαρού ποδοσφαιριστή των Φιλίππων Δοξάτου Γιώργου Βράτζα.

Μου ανέφερε πως για οικογενειακούς λόγους ο Γιώργος επέστρεψε στην Αθήνα και δεν θα μπορεί να συμμετέχει στις εκδηλώσεις της ομάδας του Δοξάτου.

Με παρακάλεσε ο κ. Γιάννης, ο πατέρας του Γιώργου, να μεταφέρω τις θερμές ευχαριστίες του προς όλο το Δ.Σ, και ειδικότερα προς τον πρόεδρο του συλλόγου κ. Γιώργο Βογιατζή, τον κ. Στάθη Κυριατζάκη, τον προπονητή κ. Γιάννη Τσεβρετζή και τον κ. Βαγγέλη Καρασάββα που φέρθηκαν στον Γιώργο με άψογο τρόπο, όπως μου τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βράτζας.

Θα ήθελε ακόμη να ευχαριστήσει τον φυσιοθεραπευτή κ. Κυριάκο Χατζηκοσμίδη και τον κ. Δημήτρη Ζάχαρη για την ιδιαίτερη προσοχή που επέδειξαν σε κάποιο πρόβλημα τραυματισμού του γιου του Γιώργου, και τέλος, θερμές ευχαριστίες απευθύνει προς όλους τους συμπαίκτες του Γιώργου αλλά και στου φιλάθλους των Φιλίππων Δοξάτου.

Εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ ό, τι καλύτερο στον συμπαθέστατο (και πολύ καλό ποδοσφαιριστή) Γιώργο και εύχομαι ολόψυχα να έρθουν σύντομα έτσι τα πράγματα ώστε ο Γιώργος να επιστρέψει στην αγκαλιά της "οικογένειας" των Φιλίππων Δοξάτου!

2 σχόλια:

ankostas333 είπε...

Καλή πρόοδο μεγάλε !!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους.Ελπίζω σύντομα να επιστρέψω κοντά σας!