.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΜΑΤΑΛΑ - ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΗ ΜΕ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ 1985..




Με την ευκαιρία του φεστιβάλ που διοργανώθηκε στα Μάταλα, στην Κρήτη, στις 11 και 12 Ιουνίου του 2011, θυμήθηκα πως είχαμε πάει και εμείς εκεί, στα πλαίσια της πενταήμερης της Γ΄ Γεν. Λυκείου του Δοξάτου..

Θυμήθηκα ακόμη πως είχα βγει μια φωτογραφία εκεί που είχε την δική της μικρή ιστορία..

Έψαξα και την βρήκα.

Μου την είχε βγάλει ο παιδικός μου φίλος και μετέπειτα κουμπάρος μου ο Μιχάλης.

Αν προσέξετε λίγο θα δείτε αριστερά στο βάθος μια κοπέλα ξαπλωμένη γυμνόστηθη και δίπλα της ο μουσάτος συνοδός της..

Ο σκοπός της φωτογραφίας ήταν απλός: να φωτογραφίσουμε την κοπέλα !

Οπότε, εγώ έκανα το "μοντέλο" και ο Μιχάλης τον φωτογράφο..

Κάθε φορά όμως που ήταν έτοιμος να τραβήξει την φωτογραφία ο Μιχάλης, ο μουσάτος σήκωνε το κεφάλι και τον κοιτούσε με άγριο βλέμμα, οπότε ο κουμπάρος μου κατέβαζε την φωτογραφική μηχανή και μου έλεγε να πάω λίγο πιο πίσω, λίγο πιο αριστερά, λίγο πιο δεξιά .. Αγανάκτησα φυσικά και πήρα μια πέτρα από κάτω (φαίνεται που την κρατάω στο αριστερό μου χέρι..) και τον απείλησα.. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή πάτησε το κουμπί και ιδού το αποτέλεσμα!

Όσο για την μακρυμάνικη μπλούζα, όταν φύγαμε από δω απ΄το Δοξάτο, ήταν αρχές Απριλίου και όσο να΄ναι έκανε σχετικό κρύο.. Πάντως για κοντομάνικα ούτε λόγος!

Κι όταν φτάσαμε στην Κρήτη, φαίνεται καθαρά στην φωτογραφία τι κλιματολογικές συνθήκες βρήκαμε..

Πάντως μην μου πείτε, με αυτή τη μπλούζα, τα μαλλιά (αχ.. είχα κάποτε κι εγώ!) και το μούσι, δεν έμοιαζα για χίπης;

Τα χαϊμαλιά και η κουδούνα στον λαιμό μου λείπανε μόνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: