.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΑΜΠΟΥΛΟΥΣ


Μόλις πριν από λίγο έμαθα το δυσάρεστο μαντάτο: Χθες άφησε την τελευταία του πνοή, πλήρης ημερών που λέμε(είχε φτάσει 94 ετών..) ο Βασίλης Σταμπουλούς, και σήμερα έγινε η κηδεία του..





Ήταν ο άνθρωπος που συνέδεσε το όνομα του περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο με τους "Φιλίππους" Δοξάτου..
Πάρα πολλές ιστορίες και αφηγήσεις των μεγαλύτερων έχω ακούσει για τον μπαρμπα-Βασίλη.. Σε όλες αυτές τις διηγήσεις, ένα συμπέρασμα έβγαζα πάντα: Την απίστευτη αγάπη και την προσφορά αυτού του ανθρώπου για την ομάδα και τον σεβασμό που έτρεφαν προς το πρόσωπό του όλοι, μηδενός εξαιρουμένου..

Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως κάποιο απόγευμα, ήμουν δεν ήμουν 12 χρονών, στις αρχές της δεκαετίας του '80, είχα πάει στο γήπεδο για να παροκολουθήσω την προπόνηση.. Με είδε ο μπαρμπα-Βασίλης εκεί κοντά στα αποδυτήρια και με ρώτησε γιατί δεν μπαίνω στο γήπεδο να κάνω προπόνηση..
"- Μα αφού δεν είμαι στην ομάδα μπάρμπα-Βασίλη,", του είπα..
"-Βρε άντε γρήγορα μπες μέσα, ξεκινάει η προπόνηση.."..
"-Δεν έχω τάπες" του απάντησα, εννοώντας φυσικά ποδοσφαιρικά παπούτσια..
Με πήρε μαζί του στα αποδυτήρια, σε εκείνα τα παλιά αποδυτήρια, βρήκε ένα ζευγάρι, χωρίς καν να με ρωτήσει τί νούμερο φορούσα(μου ήρθαν "κουτί"..), "θα τα φέρεις πάλι εδώ σε μένα μόλις τελειώσει η προπόνηση", μου είπε, και μπήκα στο γήπεδο..

Ήταν η πρώτη προπόνησή μου, δίπλα σε αυτούς που τους χειροκροτούσα κάθε Κυριακή..Ποτέ δεν έγινα ποδοσφαιριστής, δεν έβαλα ποτέ τη φανέλα των "Φιλίππων".. Αλλά από εκείνη την ημέρα η αγάπη για την ομάδα πλημμύρισε την καρδιά μου.. "Βαφτίστηκα", έγινα "Φίλιπποι", και "νονός" μου ήταν ο μπαρμπα - Βασίλης..

Πολλά χρόνια αργότερα, το καλοκαίρι του 2002, μαζί με την Μαρία Στυλίδου τον επισκεφθήκαμε στο σπίτι του, για να του πάρουμε συνέντευξη για τα "Νέα του Δοξάτου".. Δεν μπορέσαμε.. Η συνέντευξη μετατράπηκε σε απλή, ανθρώπινη συζήτηση..Τα μάτια του βούρκωναν συνεχώς καθώς θυμόταν στιγμές, αγώνες, πρόσωπα από την ιστορία των "Φιλίππων".. Μαζί του βουρκώναμε κι εμείς.. Συγκρατήσαμε κάποια από όσα μας είπε και κάναμε ενα μικρό κείμενο για την εφημερίδα.. Ο μπάρμπα- Βασίλης μου έκανε την τιμή και βγήκαμε μια φωτογραφία μαζί.. Φυσικά η χαρά μου ήταν απερίγραπτη!

Καλό ταξίδι Βασίλη Σταμπουλού..

Δεν υπάρχουν σχόλια: