.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ

Από χθες δέχομαι στο e-mail των "Δοξατινών Νέων" διάφορες επιστολές, κυρίως από διάφορες Τοπικές Οργανώσεις του ΠΑΣΟΚ ανά την Ελλάδα, που στηρίζουν την απόφαση του πρωθυπουργού για την διενέργεια δημοψηφίσματος.



Αν και αρχή μου είναι να δημοσιεύω σε αυτό το ιστολόγιο οτιδήποτε έρχεται, αφού θεωρώ καταρχήν τιμή να επιλέγει κάποιος τα "Δοξατινά Νέα" για να ανακοινώσει καθετί που θέλει, δεν θα μπω σε αυτή τη διαδικασία, της ανάρτησης δηλαδή όλων των επιστολών και εξηγώ γιατί:


Ο σκοπός αυτού εδώ του ιστολογίου νομίζω πως είναι πασιφανής και αυτό αποδεικνύεται εξάλλου, εδώ και τέσσερα χρόνια, από την αγάπη πολλών φίλων Δοξατινών, και κατοίκων του Δοξάτου και ετεροδημοτών ή μεταναστών:

Η προβολή του χωριού μας, η συμβολή προς την ανάπτυξή του και η ενημέρωση, κυρίως όσων μένουν μακριά, για τα σπουδαιότερα γεγονότα που συμβαίνουν στο Δοξάτο, αλλά και για την καθημερινότητα της κωμοπόλής μας(πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη φυσικά..).

Από κει και πέρα, όπως έχω αναφέρει αρκετές φορές, για τα "Δοξατινά Νέα" αποκλειστική ευθύνη φέρω εγώ και μόνο και αναρτώ και άλλα θέματα που θεωρώ πως έχουν χώρο εδώ, χωρίς να αποφεύγω την πολιτική..

Απ' ό, τι φαίνεται, εκτός από τους φίλους του ΠΑΣΟΚ, θα αρχίσουν τον "ηλεκτρονικό πόλεμο", για να το πω χαριτολογώντας, και οι φίλοι των άλλων κομμάτων..

Φυσικά, δεν έχω σκοπό να μετατρέψω το ιστολόγιο σε χώρο ανακοινώσεων και προπαγάνδας για το ορθό ή όχι του δημοψηφίσματος και γενικότερα για οποιεσδήποτε θέσεις των κομμάτων!

Με εκτίμηση προς όλους όσους μου κάνουν την τιμή και επισκέπτονται τα "Δοξατινά Νέα",

Ζάχαρης Βασίλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: