.

e-mail

e-mail

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΔΟΞΑΤΟ

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Μακριά από μένα κάθε είδος φανατισμού σε ό, τι αφορά θρησκευτικά "πιστεύω".

Σαφώς και κάπου πιστεύω.

Και σέβομαι απόλυτα το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να πιστεύει όπου θέλει, ή και να μην πιστεύει σε τίποτα!

Αλλά ως αρχή έχω να μην προσπαθήσω ποτέ να πείσω κάποιον συνάνθρωπό μου που έχει διαφορετικά "πιστεύω" από εμένα, ή ακόμη κι όταν δεν θέλει να πιστεύει πουθενά, για την ορθότητα των δικών μου απόψεων...

Ούτε καν απλά να συζητήσω γι' αυτά τα θέματα όταν βλέπω πως ο συνομιλητής μου δεν έχει τέτοια διάθεση.

Έτσι ακριβώς απεχθάνομαι και την προσπάθεια οποιουδήποτε που έχει διαφορετικές απόψεις από τις δικές μου γύρω από το τεράστιο θέμα της θρησκείας και της Πίστης να με πείσει για την ορθότητα των δικών του απόψεων χωρίς τη δική μου θέληση, ειδικά όταν αυτή του η προσπάθεια γίνεται με δόλιο τρόπο!

Χθες το απόγευμα, γύρω στις 7, ακούστηκε το κουδούνι στο δωμάτιο της μητέρας μου.
Συμπτωματικά ήμουνα κι εγώ εκεί, αφού συνήθως εκείνη την ώρα βρίσκομαι αλλού.

Άνοιξα την πόρτα. Ήταν δύο νεαρές, εμφανίσιμες και χαμογελαστές κυρίες. Μου έδωσαν ένα φυλλάδιο και μου είπαν, επί λέξει, πως θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη μια επιστημονική ομιλία σχετικά με την καταστροφή της γης από τους ανθρώπους και πως με προσκαλούν να παραβρεθώ. Στη συνέχεια με ρώτησαν αν υπάρχει και άλλη κατοικία πίσω από το δωμάτιο της μητέρας μου, απάντησα πως μένει η ίδια οικογένεια, με ευχαρίστησαν και έφυγαν.

Έριξα μια ματιά στο φυλλάδιο. Διάβασα τα μεγάλα, κεφαλαία γράμματα:

ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗ ΓΗ;

Δεν διάβασα τα υπόλοιπα. θα το έκανα αργότερα. Για να είμαι ειλικρινής, το ξέχασα.

Αργά το βράδυ το θυμήθηκα και το διάβασα.

Πρόκειται για μια εκδήλωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά!

Κλείνω αυτό το σημείωμα με την εξής παρατήρηση:

Αν με ενημέρωναν αμέσως πως πρόκειται για μια εκδήλωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά δεν θα έγραφα το παραμικρό εδώ μέσα!

Και δεν θα έγραφα το παραμικρό και σε κάθε άλλη περίπτωση, όταν άνθρωποι οποιουδήποτε θρησκευτικού δόγματος αναγνωρισμένου από την Ελληνική Πολιτεία θα με ενημέρωναν για κάποια εκδήλωση δηλώνοντας εξαρχής τι εκπροσωπούν.

Όταν όμως είναι "φως φανάρι" πως αυτό το φυλλάδιο είναι ο "Δούρειος Ίππος" για να προσεγγίσουν τον απλό κόσμο και να κάνουν το κήρυγμά τους οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, εξοργίζομαι!

Όπως θα εξοργιζόμουν αν επρόκειτο για Βουδιστές, Μουσουλμάνους, Βραχμάνους ή Πιστούς του θεού Μανίτου των Ινδιάνων της Βορείου Αμερικής που διαβάζαμε στον "Μπλεκ" εμείς οι μεγαλύτεροι στα παιδικά μας χρόνια και γενικότερα για οποιονδήποτε που με δόλιο τρόπο θα προσπαθούσε να με προσηλυτίσει!

Προσοχή λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: